четвъртък, 16 декември 2010 г.

Футболна торта

До скоро правех торти само за най- близките си. Това доста стесняваше възможностите ми за практика на старателно попиваната от мен теория. Ето защо, когато наближи рождения ден на синът на моя близка, реших, че като част от подаръка за сладкото й момченце ще направя една торта на футболна тематика, каквато надали ще ми се отдаде да направя за друг. Все пак като майка на две момичета и съпруга на мъж, който не долюбва този спорт, възможност на хоризонта не се очертава никаква ;-)
За това с голямо желание се заех с този проект. Много дълго време се двоумях дали да бъде футболна топка или по- разнообразен "пейзаж". Все пак се спрях на второто.
Детето играе в местния футболен отбор, чийто цветове са жълто и черно, за това и с такъв екип "облякох" моя футболист.






С футболната врата ми беше неочаквано трудно, защото не можах да си намеря правоъгълна подпора и използвах овална, но пък мога да твърдя, че съм искала да е стилизирана :-)






В крайна сметка обаче детето е било повече от очаровано, а това за мен е най- ценното признание!




Надявам се скоро да ми се отдаде възможност за среща реванш във футболната сфера, защото определено имам още какво да направя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...