петък, 4 ноември 2011 г.

Кунг фу панда е на 6!

Толкова дълго вече не съм писала нищо ново, че преди да започна да пиша нещо трябваше да разтикам купчините прах и паяжини. Е, живота не винаги се съобразява с мощната сила на блоговоденето и неговата нужда от системност. Така или иначе, завръщането ще бъде с един много мил и безценен за мен повод, който както направих и преди година, искам да споделя с вас.

Поводът- голямото момиче на мама е вече на цели 6 години! Колко бързо лети само времето....Сякаш вчера бе малкото розово облаче, което отне "едва" три дни да се появи на белия свят, а днес вече е голяма госпожица със специално изискване за тема на празненството си, въпреки ограниченото в седмица и малко време за подготовка. Е, поне не може да се отрече, че има силен характер и ясни цели.

Темата- Кунг фу панда! ...и моя тих ужас от неуспеха да я придумам за нещо малко по- човешко и постижимо за мен....

Едно вдишване, две вдишвания (две- три малки хапченца с етикет Дръжте далеч от деца) и започваме....

За изобилието от китайски неща на нашия пазар се оказа неподозирано трудно да се открият красиви традиционни китайски предмети и детайли, когато ти трябват. Е, сувенири на тема нашето черноморие, мартеници (?!?) и други, директен внос от Китай, е просто въпрос на три минути в мрежата, но за класически китайски неща е комично невъзможно.

Ето какво успях да направя все пак:

Поканите

По нелепа случайност успях да попадна на тези прекрасни китайски та китайски пликове за писма. Те бяха отправната точка за самите покани, сглобени за няколко часа една нощ, от където идват и ужасните тъмни снимки.




След като вече имах готовите и изпратени покани бе ред на главния герой за тортата. Е, реално заявката бе за По и Тигрицата, но се наложи да се задоволим само с единия от двамата.

По се появяваше от главата....


...част по част ...


 ...към корема....


 Имах сериозни опасения, че ще се наложи да направя проклетата панда затънала в блато до кръста, защото просто не успявах с времето и всички други малки детайли, но в крайна сметка му се размина тази позорна съдба, макар да не го подмина подаграта, но за това по- късно.

За сцената на По ми бе нужен много късмет. Първо- започнах да правя тортата без никаква, ама никаква концепция какво изобщо ще правя. Имах приготвени от предния ден две торти- едната с шоколадови блатове и сметанов крем с черни череши и другата с какаови блатове и лешниково-шоколадово- карамелен крем. До тук бях стигнала с концепцията и в минутата, когато извадих стегналите торти от хладилника и имах 5 часа да ги превърна в торта за рождения ден. Кофти!
Казват, че най- далеч стига този, който върви без посока. Макар да имам своите резерви към тази мисъл този път се оказаха прави- стигнах чаааак до Долината на мира при учителя Шифу. Не го търсете по тортата- той е вътре в пародията на пагода ;-)








Предполагаемо това е името на детето на китайски. Дано Гугъл не ме е подвел и не значи нещо нецензурно....

За храната нещата бяха малко по- лесни. Там се отдадох да отдавна чакащите в листа ми приготвяне китайски бисквити с късметчета ( скоро следва рецептата и стъпка по стъпка за тях- адски забавно начинание), пролетни рулца, вегански кюфтенца и разбира се вечните главни герои- сладкишите.

Хайде, нека отидем за кратко и на самото парти. Ще бъде кратко, защото тази година време за снимки не остана и имам само няколко бързи и лоши кадъра от мястото, но и това е нещо в целия неорганизиран хаос.






За подаръчета на гостите събрах много сладки малки дреболийки, които исках да снимам, защото бяха просто приказно тематични- плетени меки шапчици като главичка на панда, ключодържателчета кимоно, малки пандички с клатещи се глави, захранвани от слънцето, червено- златни тюлени торбички с бонбони бадем в шоколад в червено и черно, красиви пъстри китайски пръчици за хранене и тн. 
Самите подръчни торбички бяха с отвратителни бели дръжки като връзки на евтин анцунг. Наложи се да ги заменя със зелени хартиени дръжчици, добавих китайски монети за щастие на малка панделка и по едно пъстро птиче да бди над цялото съкровище вътре- още малко кич и щях да притъпя естетиката си завинаги.


Самото парти мина много весело и шумно, макар и организирано в последния момент и с доста малки гафове. 



Моето пораснало момиче беше много доволна и толкова красива в розовото си кимоно, прости ми липсата на някои неща, които бе пожелала- най- вече на Тигрицата, и това направи всичко перфектно за мен.

Децата поиграха добре, аниматорката се справи прилично, предвид че тази година аз не бях подготвила детайлно какво искам да се прави, но понякога се налага да се примирим със събитията и да приема факта, че не винаги мога да направя всичко както аз искам. 

Надявам се и за вас да е било интересно и да сте изкарали няколко приятни минути с мен и моите майчини усилия в света на кунг фу, Китай и дебелата готина панда. 

За догодина, ако се приемат предварителни заявки, си пожелавам нещо малко по- женствено и близко до сърцето ми, защото този път тотално не бях в свои води и това си личи.




17 коментара:

  1. ЧЕСТИТ ПРАЗНИК на малката-голяма госпожица!
    Да тие жива и здрава,да расте щастлива в едно безоблачно детство и да е голяма късметлийка!
    А за теб,какво да кажа!
    Ти си уникална!Прекрасна жена,чудесна майка,неверояетн естет и човек с нестихваща фантазия!
    Бубе,наистина си не-ве-ро-ят-на!
    Прегръщам те силно и серадвам,че те познавам!
    Всичко е невероятно,просто невероятно!

    ОтговорИзтриване
  2. Бубе, ти ми спря дъха :)
    Невероятна торта, идея, изпълнение, концепция!!!!
    А малката госпожица да е жива и здрава, с характер и голяма късметлийка!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник на порасналата госпожица и невероятната й майка! Справила си се повече от фантастично със задачата! Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Първо искам да честитя на теб,семейството ти и на баш рожденничката празника и да ви пожелая здраве и щастие на всички у вас!
    И второ да кажа,че удивена от всичко ,което си направила,е много,ама много слабо казано!Аз съм смаяна просто!Браво,невероятна си!И пишеш страхотно увлекателно!

    Хубави почивни дни,Бубе!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотия е всичко! Сигурно децата максимално са се изкефили:) Ако това правиш без идея, не смея да мисля какво би излязло с идея от по-рано- просто всичко е невероятно! Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Да ти е живо и здраво порасналото момиченце, Бубе!! Истинска щастливка е тя с майка като теб!!!
    А относно тортата, поканите!!! - и всичко прекрасно, към което ни позволяваш да надзърнем - отново и отново ме оставяш безмълвна :) изумителна е!! Супер фантастично си се справила по зададената тема - възхищавам се на находчивостта, въображението и търпението ти :) и специалния ти, само твой си, подход към детайлите!!

    Поздрави на порасналата госпожица и прекрасни почивни дни ти желая!!!

    ОтговорИзтриване
  7. @КАТЕРИНА, както винаги ме трогваш и разчустваш с милите си думи. Благодаря за прекрасните пожелания към малката. Благодаря ти и за високата оценка на труда ми- много, много си мила!!!!

    ОтговорИзтриване
  8. @Dani, благодаря ти! Наистина съм дълбоко поласкана от думите ти и много благодарна за пожеланията към дъщеря ми. :-)

    ОтговорИзтриване
  9. @Daeneris, благодаря! Твоите думи винаги са особено голяма награда за мен :-)

    ОтговорИзтриване
  10. @Еликсир, бързам веднага да благодаря за сърдечните пожелания! Да се връщат умножени и във вашата къща от сърце. Щастлива съм и съм горда от прекрасните ти думи за труда ми. Благодаря ти!!!!

    ОтговорИзтриване
  11. @traiana, ами децата наистина добре си поиграха, а за моя изненада дори отчетоха подобаващо пролетните рулца- нещо, което очаквах, че по- скоро ще бъде изядено от родителите, но явно зелето е по- вкусно, когато е сред торти и мъфини :-)
    Сравнено с миналогодишния рожден ден, който също публикувах тук, този е доста семпъл, но съм щастлива, че и това ви допадна. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  12. @Angellove's Cooking, сега вече наистина ме караш да се възгордявам и изчервявам! Благодаря за поздравлението към малката лейди и мога само да кажа, че съм безсилна да изкажа с думи прекрасната емоция, която внасяш в сърцето ми с милия си и трогателен коментар. Ти си истинско другарче, Мина. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  13. Бубе, да ти е жива и здрава малката госпожица! Щастливка е с майка като теб! Тортата е страхотна, а и цялата идея около партито - украсата, поканите, всичко е прекрасно!
    Сърдечни поздрави и хубава неделна вечер!

    ОтговорИзтриване
  14. Честит празник, Буба! Честит и на детенцето! Бъдете здрави и много щастливи! Тортата е страхотна, а партито със сигурност е било незабравимо!

    ОтговорИзтриване
  15. Макар ни със закъснение - Честит празник и от мен! Да е жива и здрава любителката на панди и понякога, даже и да ви слуша:)
    Тортата е уникална! Цялата украса и настроение са невероятни! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  16. Не на куц крак , ами направо с патерици...да ти е живо и здраво малкото Панде! Умора нямаш Бубеее, невероятна си!

    ОтговорИзтриване
  17. Болга ти е очарователен! Всичко тук е правено с голямо старание и желание!!! Намирам го за страшно вдъхновяващ - благодаря закоето! :) Поздрави, Нел!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...