събота, 3 март 2012 г.

И победителят е....

....Всъщност реално няма победител. Не, не- разбира се, че ще има такъв, но за мен всеки един от включилите се в Играта беше победител. Благодаря Ви! Прочетох толкова трогателни и мили истории за милосърдие и човешка топлина и най- вече за пореден път се убедих се, че каузата на елементарна добрина не е чак толкова самотна, въпреки ежедневните примери, насочващи към обратното.

А дори децата знаят, че добрите дела заслужават награди, независимо от скромността на деятеля, така че нека преминем към най- забавната част от цялата игра- Наградата!


Коментарите са номерирани в реда им на публикуване както следва:

1. Sisley
2. Denitsa Todorova
3. Силвия Миланова
4. mia_aurora
5. Таня
6. Funky_F
7. Елексир
8. traiana
9. Мъх
10. Анна Савенко и Саша
11. pa4e
12. Candy
13. Цветелина Георгиева
14. Bety
15. Марияна
16. eva bor

ПП. В играта са включени само коментарите, отговарящи на условията.

Радвам се, че съществува Random.org , защото аз не бих могла да избера само един победител, пък на него не знам как му дава сърце.


И за да не изчерпвам търпението на всички, малкото червено макаронче отива при:




№ 7- Еликсир

Честито! Надявам се то да ти донесе усмивка и настроение на прага на пролетта!

Благодаря от цялото си сърце на всички, които споделиха малките си добри дела с мен и останалите- вие сте прекрасни хора и всъщност най- големият победител днес съм аз, защото мога да се похваля с такива читатели, познати и приятели като Вас! Обещавам скоро да има още награди (и този път не само една), а до тогава не преставайте да бъдете все така позитивни и щедри на добрина към околните- това винаги се връща тъпкано ;-)


9 коментара:

  1. Браво на програмата и честито на Роси!

    ОтговорИзтриване
  2. Голяма късметлийка е Роси, обира всички награди :)), Роси да си носиш с голям мерак тази красота и късмета да те съпровожда цял живот!
    Бубе, още един път те поздравявам за красотата, която си създала!
    Хубав ден момичета!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мариянка, понеже аз самата те подтикнах да се включиш, въпреки твоите мотиви, че и ти като мен, никога нищо не печелиш, аз пък искам да поздравя теб, все пак взе участие! Беше ми много приятно да прочета твоята история!

      Изтриване
  3. Еха, Честито, Роси!!! Супер! БУбе, прекрасни неща правиш!:) Честит 3 март!

    ОтговорИзтриване
  4. Eх този Рандом... :)))
    Честито на победителката, получава страхотен, прекрасен подарък! :)
    На мен, както обикновено, ще ми се наложи да направя нещо такова сама. :)))) Бубето може да се счита за виновна! ;)
    Хубав ден на всички! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ани, веднага някак си почувствах вина, но пък няма нищо общо със склоняване към подбор с чичко ти Рандом, та с него си оправяй сметките. А и ти си толкова талантлива, че съм сигурна, че няма да се затрудниш и сама да си осигуриш едно такова :-)

      Изтриване
  5. Както и Мариянчето е запомнила,голяма съм късметлийка :)) !
    Това ми е трета награда от подобни тегления,обича ме този Рандом :) !
    Наистина много се израдвах,чак не повярвах,че чак пък толкова ми върви,пу пу!
    Благодаря ти,Бубе!Благодаря и на другите момичета,които ме поздравиха!
    С пожелание за хубава вечер и усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи като видя Рандом и Еликсир, няма и да се намесвам в игрите. :))))

      Изтриване
    2. Роси, честито още веднъж! Прекрасно е, че късметът върви с теб и дано да е така зял живот и във всичко!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...