четвъртък, 4 април 2013 г.

Joyeux anniversaire, Sylvie!

Ах, Франция.....мода, храна, Прованс, целувки, мелодичен език, музеи.....има ли край на списъка с блаженство? Не правете грешката да повярвате, че аз реално владея повече от два- три, при това голяма част от тях не особено възвишени израза, на този език, така че ако заглавието не е това което си мисля че е, то предварително сте предупредени за невежеството ми и обвинете Google ;-)

Париж и неговата модна култура винаги са били основен двигател на нежната женска душа в търсене на красотата, класата и стандарта, а познаването им и личният досег до тях обикновено личат отдалеч и гарантирано предизвикват завистливите погледи на дамите и въздишките на господата.

Дамата, която е главна героиня на тази публикация е именно една от тези невероятно стилни, красиви и нежни същества, които ви карат да хвърлите бързо нагризания "успокояващ" шоколад, да изхвърчите от удобните си домашни панталони и да си потърсите в Pinterest програма за тренировки и диета с гарантирани 10 килограма за три дни, защото магически целулитът ви, който до тази сутрин в огледалото ви се струваше нормална част от женското тяло започва да прилича на близка гледка на повърхността на Луната.

Ако трябва да съберем в едно име стил, женственост, красива широка усмивка, класа и красота то това трябва да е Силвия!

Какво обединява Франция и Силвия в моя блог? Тази година Силви стана с година по- красива и усмихната, а аз имах щастието и честта да направя тортата за нейния голям празник, което ми достави повече от огромно удоволствие, защото можех да се отдам на една от любимите си теми (която бе с работно заглавие "Нищо френско не ми е чуждо!") както цветово, така и тематично, а и тя е човек, който винаги ме оставя да безчинствам както аз реша след първоначалния разбор без дори веднъж да попита как върви и без да даде допълнителни инструкции- ето това се казва доверие!


Едно от изискванията на Силви бе тази торта да е по- малка от 8 килограмовата торта, която правих за нейната приказно красива племенница преди време и която или аз не откривам в блога или изобщо не съм успяла да публикувам, което само може да потвърди с колко стара дата имам неща за споделяне.


А това е малката прелестна кукла, която празнуваше своя специален ден!

Не е ли приказно красива тази кокетна малка лейди?
Благодаря на Силвия за предоставената снимка!
Сега обратно към тортата на леля. Не мисля, че успях да изпълня съвсем желанието за по- малко от 8 килограма, но се постарах много силно и заслужавам похвала за усърдие! Как ли не въртях в главата си визията на тортата, но никак не ми се събираше всичко, което исках да има по нея само на един етаж, за това си позволих дъми за втори етаж и нещата се наредиха чудесно!

 

Пълнежът е мус от млечен шоколад с малини и какаови блатове, а единственото не ядивно по нея са трите малки диаманта на върха й. Е, разбира се и псевдо- етажът не се предполага да се яде, освен ако не сте на диета. Тогава пред тортата с шоколад по- разумно е да изберете стиропорът- богат на целулоза, никакви мазнини и почти толкова истинска храна колкото повечето продукти в магазините в наши дни!


 

Цялата торта е изпълнена с мънички детайли и закачки- огледалце, парфюм, обувка, рамка и какво ли още не, напомнящи за малкия красив свят на истинската жена и нейната здравословна суета. Онази суета, която е лишена от негативи и е изпълнена единствено с търсене на красивото и пъстрото в света на нежния пол.



Тортата пропътува доста сериозно разстояние по пътищата на България и претърпя съвсем малки щети, което искрено ме зарадва, защото щеше да е много жалко да пристигне в насипен вид.

А ето и красивата Силвия на своя специален ден! 
Щастлива съм, че сподели снимки с мен, която да мога публикувам тук. Благодаря ти, Силви!

 
 
Това бе малката френска авантюра на красивата Mademoiselle Sylvie и нейната торта.

Пожелавам й да е винаги така прекрасна, усмихната и одухотворена млада дама и да живее живота си със стил, каквато и роля да й се налага да играе в различните му моменти!



14 коментара:

  1. Красавица за Красавица! Бубе, стилът ти е неповторим, всеки детайл е специален и невероятен!
    Няма да прикрия завистта си към Силвия :)
    А малкта принцеса е толкова приказна, колкото и тортата с пеперуди!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мариянака, благодаря ти!!! Завист не вярвам да има- та ти правиш шедьоври с фондан!, но се радвам, че ти е харесала тортата на Силвия :-)
      Прекрасна, спортна и творчески заредена седмица ти пожелавам!

      Изтриване
  2. С удоволствие отправям благопожелания към чаровното момиче, което те е вдъхновило за тази красива торта!
    Нека е здрава и с усмивка минава през всички препятствия, а късметът да съпътства начинанията й!
    Бубе, тортата ти е изпипана страхотно, детайлите, цветята,разположението на името на рожденичката.... всичко е много фино и елегантно, със закачка ...измислена и реализирана перфектно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Бети! Фина и мила, както всеки път!

      Изтриване
  3. Бубе,и тази ти торта предизвиква възхита и моите най-искрени адмирации!Много добър замисъл,реализиран много кокетно,нищо не е в повече,нищо не е по-малко!Щастлива нека бъде Силвия и все така да грее с усмивка!Малката пък е невероятна красавица и тортата й е била страхотна!Четивото отново беше на очакваното за Буба ниво и ми донесе приятни моменти безвремие в работно време!Прегръдка и релаксиращ уикенд,мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, ти си знаеш колко те обичам! Благодаря ти за хубавите думи!!!

      Изтриване
  4. Бубе, а аз ти желая винаги да си така вдъхновена и вдъхновяваща, неподправена, творяща и мечтаеща. Тортата ти е приказна, всичко си има - и фин вкус и детайлна изработка.
    Нека е честит празникът на Силвия - със сигурност тази торта го е направила още по-специален.
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, много ме трогна с пожеланието! Желая ти същото и на теб от все сърце!

      Изтриване
  5. Бубе страхотна торта, много стилна и изискана! Страхотен творец си, за мен е много трудно измислянето на тортата, конструирането и дизайна ( то за мен процеса на правене е още по - труден, така че ... :))
    Прекрасна си момиче, бъди все такава силна, позитивна и караха ни да се усмихваме!
    Сърдечни поздрави :)
    П.с. Незнам защо вече не ми излиза твоят блог в блогрола странна работа :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Евка, много ти благодаря!!! Ти си страхотно зареден и креативен човеки и ми е трудно да ти повярвам, че ти е трудно, но ще се направя че ти вярвам за сега ;-)
      За съжаление много блогове ги няма из блогроловете напоследък, не знам защо, но и аз имам същия проблеми и пропускам тонове неща :-(

      Изтриване
  6. Бубе, невероятна си! Тортата е съвършена до последната завъртулка на дантелата! :)
    Прекрасна торта за пракрасна дама! Пожелавам много щастие на рожденичката (на която завиждам за тортата :)).
    Поздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мира, ти си човекът, който се опасявах да не ми види всичките правописни грешки, но щом нямаш забележка ще приема, че или съм се сприятелила с Гугъл преводача или ти си твърде мила, за да ми кажеш, че пиша глупости :-)
      Благодаря ти за вниманието и хубавите думи! Винаги съм щастлива да те видя тук!

      Изтриване
  7. Бубе, невероятно е всичко тук и публикация и торта и Силвия и принцесата и ти! Уникална изработка! Комплименти към теб и пожелания за здраве, щастие и късмет на рожденичката! Прекрасна нова седмица, Бубе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Толкова си сладка и позитивна, че името ти не би могло да е по- подходящо! Благодаря ти от все сърце- и за думите към мен и за тези към рожденичката и малката буболечка!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...